ضمانت نامه فرش ماشینی
ضمانت نامه یک بیانیه و گاها یک تضمین است که به طرف متعهد ضمانت نامه سپرده می شود و او باید طبق مفاد ضمانتنامه مواردی را که متعهد شده است در قبال شخص روبرو انجام دهد.

ضمانت نامه فرش ماشینی


ضمانت نامه یک بیانیه و گاها یک تضمین است که به طرف متعهد ضمانت نامه سپرده می شود و او باید طبق مفاد ضمانت نامه مواردی را که متعهد شده است در قبال شخص روبرو انجام دهد، این شخص می تواند موکل باشد و یا مشتری و یا کسانی که کارشان نیازمند پذیرش ضمانت و اعتماد است. حال در ادامه به ضمانت نامه فرش ماشینی می پردازیم که می تواند یک سند اعتماد و اطمینان برای اشخاصی باشد که به دنبال این هستند که از جنسی که می خرند رضایت و اعتماد داشته باشند .

ضمانت نامه دارای ریشه ضمانت است که به معنی پایبندی و تاوان داری شناخته می شود. از این نام گاها با نام گارانتی و وارانتی یاد می شود چرا که این کلمات معدل انگلیسی ضمانتنامه هستند.

 ضمانتنامه را ارائه دهنده خدمات و یا فروشنگان کالا در قبال کالاهای خود متعهد می شوند. مثلا ضمانتنامه فرش ماشینی یکی از این موارد است که فروشنده قالی ماشینی در قبال آن بسته به تعهدی که دارد ضمانتنامه را به مشتری و خریدار ارائه می کند. این را هم باید بدانید که ضمانت نامه از طرف فروشنده و ای ارائه دهنده خدمات ارائه می شود و موردی نیست که در واقع فروشنده حتما آن را انجام دهد، بلکه این فروشنده ها هستند که برای رضایت حال مشتریان و تضمین اعتماد می توانند تعهدی را بپذیرند که خودشان مفاد آن را تعیین کرده اند.

در این حالت کسانی که برای محصولات و خدمات خود ضمانت و یا گارانتی می گذارند دارای مزیتی نسبت به دیگر ارائه دهندگان هستند و مشتریان می توانند با استفاده از همین مزیت این فروشندگان را اضافه کنند.

این تعهد دارای انواع گوناگونی است که می تواند در برگیرنده آنها باشد که معمولا بازگشت، اصالت و کم ترین قیمت و حتی بالاترین کیفیت را شامل می شود. در ادامه این مقاله سعی شده است درباره ضمانت نامه فرش به صورت کامل توضیح داده بشود، تا شما با خیال راحت اقدام به خرید قالی برای خانه خود کنید.

 

1- ضمانت نامه اصالت فرش ماشینی

یکی از موارد تعهد و ضمانت می تواند اصالت کالا باشد و شاید بپرسید که چرا این مورد جز ضمانت نامه فرش ماشینی باید قرار بگیرد. پاسخ ما این است که قالی های تقلبی در بازار فراوان است و این تعهد می تواند مشتری را مجاب کند که حتما از جایی فرش ماشینی بخرد که تعهد داده باشد کالایی که فروخته می شود حتما دارای اصالت خواهد بود و در لوب کلام اینکه آن کالا حتما اصل باشد. این مورد چند فایده خواهد داشت:یکی اینکه فروشنده مجاب می شود که حتما کالایی عرضه می کند اصل باشد و دوم اینکه مشتریان راهنمایی خوبی برای خرید کالای اصل خواهند داشت.

 

 2- ضمانت نامه بازگشت فرش ماشینی

این مورد نیز از عناوین دیگری است که مشمول قوانین گارانتی می شود. به این صورتکه فروشنده متعهد می شود در صورتیکه فرش ماشینی را که برای شما ارسال کرده است با کالایی که سفارش داده اید مطابقت نداشته باشد ، آن را پس بگیرد . پس شما می توانید از این مورد هم اطمینان حاصل کنید که محصولی که دریافت می کنید همان است که سفارش داده اید.

 

3- ضمانت نامه تضمین قیمت و کیفیت فرش ماشینی

در موارد بعدی فروشنده به شما تعهد خواهد داشت که قیمت و کیفیت کالایی را که سفارش می دهید و یا می خرید حتما مناسب باشد.
این که بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را داشته باشید همیشه از دغدغه های شما خواهد بود. پس این ضمانت فرش ماشینی می تواند این مورد را برای شما هم برطرف کند تا این معضل را نداشته باشید و بتوانید در هزینه ها صرفه جویی داشته باشید. 



    
 
  نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل یا شماره تماس :
  دیدگاه :
 
       
   
افتخارات
دريافت گواهينامه ها، استانداردها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی
افتخارات فرش ماشینی
فرش پامچال - نانو فرش